Onze Gelukshelpers

De volgende partijen dragen onze stichting een warm hart toe:

Met het programma ‘Klein Geluk’ van HandicapNL kunnen zij mensen met een handicap laten genieten van de kleine dingen die het leven de moeite waard maken. Zoals de gelukstraining van Stichting Maximaal Geluk. Voor de 2e keer op rij helpt HandicapNL mee aan een hogere kwaliteit van leven voor mensen met een licht verstandelijke beperking, want ook deze doelgroep heeft recht op persoonlijke ontwikkeling en geluk.

Hun steun levert een groots resultaat op. Kijk maar naar de filmpjes en de verhalen van de deelnemers.

Vorig jaar leerde ik Younes kennen, een van de eigenaars van Magic Match. Ik vertelde over de struggle met het zoeken naar financiering van de gelukstraining. Natuurlijk helpen fondsen HandicapNL en FNO Zorg voor kansen ons, maar ik ben altijd op zoek naar meer kansen voor deze prachtige doelgroep. Hoe enthousiast organisaties vaak ook zijn, we komen er altijd uit op dat er geen budget is voor trainingen en persoonlijk ontwikkeltrajecten binnen organisaties voor cliënten. Magic Match BV gelooft in wat wij voor elkaar krijgen en sponsort in 2024 een hele groep van 8 personen binnen De Twentse Zorgcentra!

Een kwetsbare gezondheid mag een zo prettig en zelfstandig mogelijk (samen)leven niet in de weg staan. Daarom ondersteunt FNO’s Klein Geluk projecten die bijdragen aan meer kwaliteit van leven, eigen regie of participatie voor mensen met een langdurige beperking op het vlak van gezondheid. De behoeftes van de mensen zelf staan hierbij altijd centraal. Zo ook hielp FNO Klein Geluk in 2024 een groep ervaringsdeskundigen binnen Cello Zorg aan een gelukstraining.