Online training Maak werk van je geluk

Meer vrijheid, authenticiteit en lichtheid in jouw leven

Je hebt allemaal ideeën en plannen…en telkens komt het er niet van.
Je bent een tikkeltje perfectionistisch en je weet dat deze eigenschap je tegenhoudt bij het creëren van dat leven wat je echt wilt. Je bent klaar met dit gedrag en je wilt in de actie. Daarnaast ben je toe aan doorbraken creëren op het gebied van jouw persoonlijke en/of zakelijke ontwikkeling.

Je bent zoekende, je hebt al van alles gedaan coaching, therapie, trainingen persoonlijke ontwikkelingen. Deze zijn allemaal goed voor je geweest en heb je echt iets aan gehad, maar je hebt het idee dat het niet beklijft, na een tijdje verval je weer in oud gedrag en daar ben je een beetje klaar mee. Ik heb goed nieuws voor je:

Je hoeft het niet alleen te doen

Ja, klinkt goed Nanette, maar what’s in it for me?
  • 6 weken intensief aan de slag met jezelf en jouw doelen
  • Elke 48 uur contact over je doelen en je proces
  • 2 keer exclusieve online 1 op 1 coaching van Nanette
  • 4 LIVE online trainingen van Nanette
  • Onbeperkt toegang tot een supportgroep met gelijkgestemden
Ik beloof je dat…
  • Jij iets wezenlijks gaat veranderen op 1 of meerdere gebieden in jouw leven
  • Jij nu echt werk gaat maken van jouw geluk
  • Jij je gelukkiger, authentieker en meer tevreden gaat voelen
Voor jezelf Onze missie

Onze missie is om alle Nederlanders nog gelukkiger te maken en meer liefde voor zichzelf en elkaar te ervaren. Daarnaast willen we iedereen zijn of haar mooiste leven laten leven. Er zijn namelijk echt veel te veel mensen ongelukkig. Wij helpen organisaties en individuen om een wezenlijke verandering door te maken waarin liefde voor jezelf, groei, lef en authenticiteit centraal staan.

Jouw investering

Je investering is € 695,00 exclusief 21% BTW

Online Training Maak werk van je geluk

Dit is een uniek online programma van 6 weken waarin we aan de slag gaan met een kleine groep individuen die allemaal hun eigen doelen hebben. Het is een individuele training die in een groep plaatsvindt. Je krijgt handvatten aangereikt om nu voor eens en altijd af te rekenen met angsten, onzekerheden, conflicten, perfectionisme en in dat eeuwige hoofd blijven zitten. Jij gaat datgene wat jij wilt bereiken, gewoon bereiken.

Als ik het kan, kan jij het ook!

Jij wilt ervoor gaan

Jij gaat vanaf sessie 1 voor de volle 100%. Je bent ontzettend gemotiveerd en wilt graag leren. Je bent bereid open te staan voor andere opties en mogelijkheden en je bent bereid met een andere blik te kijken. Als jij dit wilt en kunt, dan behaal jij gegaradeerd jouw doelen die je aan het begin van het traject stelt.

Hoe dan?

Door onze unieke methode. Die zorgt er namelijk voor dat jij vanaf de basis weer gelukkig wordt met jezelf. Als jij namelijk blij bent met jezelf, verandert je energie, gebeuren er andere dingen in je omgeving en je relaties, met je algemene geluksgevoel en met je werkgeluk. Met de relatie met je partner….Stap voor stap ga jij aan de slag met het recreëren van jouw toekomst. Hoe ziet het er uit? Wat wil je anders en vooral hoe ga je dit in samenwerking met de mensen om je heen creëren? Je hoeft het namelijk niet alleen te doen.

Ik spreek je snel!

Liefs Nanette